ZIMNÍ SLUNOVRAT – ZLATÁ AKTIVACE




Nejkrásnější událostí a Vánočním dárkem na konci tohoto náročného roku je Zimní Slunovrat 22. prosince 2023, který nastává přesně v 04:29 hodin. Slunce vstoupí do znamení Kozoroha a nastane Zimní Slunovrat, což znamená že po nejkratším dni v roce přijde nejdelší noc. Slunce je nejníže nad obzorem. Na své pouti po obloze dosáhlo obratníku Kozoroha a vrací se zpět k rovníku. Nastává tedy astronomická zima. Od této chvíle se ale začnou dny pozvolna prodlužovat, a to až do Letního Slunovratu 20. června 2024....

.....a na Zemi přichází návrat Rodin Kosmického Krista a jeho Zdrojových domén Božího Světla. Začínáme další novou fázi cyklu Vzestupu, jehož odhalení znamená smysluplný přístup k pravdivým událostem týkajících se odhalování pravdy o Vzestupu, mnoha nepravd proti lidskosti, falešném egoickém hologramu nebo virtuální realitě. Dokončujeme předchozí vývojové cykly a kvůli tomuto planetárnímu posunu na konci roku cítíme tlak na toto dokončování, aby se sjednocovaly opačné polarity na neutrální, aby byly vyčištěny Stínové formy a energie, což mnohé tíží a zatěžuje. Podle velkého Galaktického Zvěrokruhu se nacházíme ve Znamení Střelce a to vždy na konci roku vytváří mocné duchovní Zasvěcení pro sladění se s novou planetární architekturou, která obsahuje zcela odlišné pokyny pro planetární Vzestup jménem všech obyvatel Země. Dochází k hlubokému překonfigurování morfogenetických polí pomocí Nového Plánu. Toto překonfigurování se týká také našeho Andělského Zlatého Světla, které funguje jako Vzestupný prostředek. Sjednocují se částice nižších dimenzí s paprsky vyšších dimenzí. Toto sjednocující Světlo vychází z Božího Zdroje jako spektrum Svaté Trojice, aby obnoveno bylo Sofiánské Vědomí, což je opravená Temná Matka, Matka temné hmoty na Zemi, kdy bylo na planetě zasazeno temné semeno falešnosti a podvodů ve všech oblastech života. To také koreluje s popisem Mayského Kalendáře, kde procházíme aktuálně Vlnou Ix, Mága. 

Toto Boží Zdrojové Světlo Nové kvality vyzařuje Nový vzor vytváření, aby byla zcela překonfigurována, opravena a napravena padlá morfogenetická pole, což umožňuje zrození Nového harmonického Vesmíru uvnitř nás i mimo nás. Toto je navrácení živé Kristovské architektury, Svaté Matky Creatrix, ztělesnění Sofiánského Vědomí. Naše Světelné tělo tento vzorec odráží (dobrovolné Duše, Hvězdné bytosti, Walk-in). A také všichni pozemšťané mohou přistupovat k tomuto vzorci Zlaté DNA, která generuje sjednocené polarity jako Sluneční Vědomí. 





 Náš společný kolektivní Záměr pro Zimní Slunovrat: 

Milovaná Svatá Matko, Svatý Otče, Svatý Kriste a Sofie, Svatá Boží Přítomnosti. Jak dlouho jsme čekali, že se s Vámi opět shledáme. 

To VY jste zdrojem veškerého zářivého Světla, posvátnou výživou obsaženou v Kosmickém Plamenu Stvoření. Jste Pravdou, Cestou, Světlem, se kterým se každá živá Bytost snaží znovu sjednotit prostřednictvím své vlastní vnitřní výživy, Věčného Života ve světě Božím, neboť
 JÁ JSEM TO. 
 
Žehnám této svíčce, aby v tuto chvíli představovala Věčný Plamen Boha a Ducha Svatého, aby zažehl plamen v mém křišťálovém Srdci a ukotvil diamantové Světlo na planetě, tak jak si to Bůh přál! 

 JÁ JSEM, KDO JSEM. 

Skrze mou upřímnou Modlitbu a čistý záměr nechť je Světlo Kolektivní Duše obnoveno do Celistvosti, Jednoty a Pravdy. 

Kéž jsou nám Duchové Pravdy odhaleni prostřednictvím Božského. 

JÁ JSEM nádobou k vyjádření Tvé Vůle, Svatý Bože, Zákona Svobody, Svrchovanosti, Lásky a Síly. Pozvedni mé tělo, mysl, Duši i Ducha, aby odrážely dokonalý Svatý Obraz, aby se mé Srdce sjednotilo s Tvým. 

Modlím se, abych chránila tento svět prostřednictvím odhalování pravdy a probuzení. Aby všechny Pozemské Děti plně osvětlily svou Temnotu, ego, stíny a pochybnosti o sobě, Strach a nevědomost. 

Rozhodla jsem se ztělesnit Ducha Nejvyšší Pravdy Krista, tím, že mé myšlenky, slova i činy jsou čestné, shovívavé ke všem, aby moje duchovní přirozenost byla realizována v tomto světě. Modlím se, aby mi bylo dáno jasné Vědomí mé jedinečné Božské role a poslání. 

Milovaná Svatá Matko pomaž mojí Korunu Moudrostí, která objasní mé směřování a osobní roli, abych mohla vyjadřovat svou vůli ve Službě druhým správnými činy. 

Kéž je mé tělo chráněno a můj život je chrámem ztělesnění Duše Ducha Krista, který může žít uvnitř všech Lidských Bytostí. Zasvěcuji svůj život, abych sloužila svému nejvyššímu vyjádření jako 
Boží Vůle. 

JÁ JSEM SVĚTLEM VŠECH SLUNCÍ, protože JÁ JSEM VĚČNÝ KOSMICKÝ KRISTUS. Já jsem Pravda. Já jsem Cesta. Já jsem Život. Já Jsem Bůh, Svrchovaný, Svobodný tak jak chce Stvořitel,
 aby to bylo. 

 Vzdávám díky všemu, co mi bylo dáno, a sdílím svá požehnání s ostatními, aby se znásobila duchovní síla BOŽSKÉHO DÍTĚTE, KRISTA. 

Kéž naše posvátná požehnání naplňují tento svět nejjasnějším Světlem, protože Věčné Světlo je náš DOMOV. Posvátné Požehnání Všemu a Všem! 

Tak to je, a tak to bude. Amen!

Uvnitř Božské Lásky 

Lenka Gloria Elven



Nejoblíbenější

DOBROVOLNÉ DUŠE & KNIHY O VELKÉM BOŽSKÉM PLÁNU

SVATÉ KNIHY - VELKÝ BOŽSKÝ PLÁN

Mayský kalendář Tzolkin - JAK PRACUJE?

PROBUZENÍ JE POSTUPNÉ VYROVNÁVÁNÍ TĚLA & UZDRAVENÍ TĚLA

MAGNUM OPUS - ZÁKONY CYKLU VELKÉHO GALAKTICKÉHO ZVĚROKRUHU

TÓN & ZNAMENÍ - PULS GALAKTICKÉHO SRDCE

IMIX 1 kin 1 galaktický portál Imix - Drak.

VLNA CHICCHAN 105-117